Satoshi Shiratori - 2010-04-28 14:57:50

Profesje w naszej grze są nieco inne niż w codziennym życiu. Są one dużo bardziej przyjemne i można z nich czerpać wiele więcej korzyści. Tutaj możecie się na owe profesje zapisywać, oczywiście po spełnieniu odpowiednich wymagań.


Wyznawca Jashin: Bardzo ciekawa, aczkolwiek nieco przerażająca i "chora" profesja. Poprzez modlitwę i składanie darów bogowi Jashin, pomaga on nam w walce. Opiszę może nieco więcej o tym "czymś"
Profesja Wyznawca Jashin działa dość skomplikowanie. Nieodłącznym przedmiotem, związanym z tą religią jest naszyjnik boga Jashin. Jego pomoc w walce jest dość duża. Poprzez skosztowanie krwi przeciwnika, rysujemy dziwny okrąg w którym stajemy. Po jakimś czasie (max. do 3 minut) zaczyna działać klątwa. Tak, klątwa! Nasze ciało nabiera innego koloru. Jeżeli w czasie działania klątwy przeciwnik nas zechce zaatakować, wówczas tak jakby atakował sam siebie. My czujemy ból, a przeciwnik zostaje zraniony. Nasz ból jednak nie zadaje nam ran. Możemy nawet zaatakować sami siebie, a i tak przeciwnik zostaje zraniony. Dzieje się tak, dzięki krwi przeciwnika, którą narysowany jest okrąg. Jednakże jest jedno "ale". Po wyjściu z "granicy" klątwa natychmiast przestaje działać.

Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Zły charakter
-Nie być w żadnym klanie
-Nie mieć umiejętności "gan", tzn. "ocznych" typu Rnnegan czy Tsuujitegan

Majiru jutsu: Profesja ta pozwala nam na łączenie 2 jutsu. Jednak używanie jej jest dość trudne. A to dlatego, gdyż w dość krótkim czasie trzeba wykonać potrzebne pieczęcie oraz skupić chakrę tak, by wykonać oba jutsu i połączyć je. Jednakże jutsu te nie zabierają tyle chakry. Załóżmy, że jutsu, które chcemy połączyć pochłaniają 200 i 100 pkt chakry. To nie zabiera nam 300 pkt, tylko po połowie z każdego czyli 100 + 50=150.

Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Statystyka zręczność min. 15
-Znać jutsu, które chce się połączyć
-Mieć specjalizacje ninjutsu
-Kontrola chakry min. 3 lv.

Summon master: Profesja pozwala nam na podpisanie i kupienie więcej niż normalnie jest to możliwe paktów z summonami. Możliwe jest podpisanie 2 paktów, a dzięki tej profesji możemy podpisać ich max. aż 6. Ponadto z summonami tymi możemy trenować. Dodatkowo możemy przywołać wszystkie na raz, potrzeba jednak do tego dość duży zasób chakry, by za pomocą jednego Kuchioyse no jutsu przywołać wszystkie swe summony.

Wymagania:
-Ranga min. Sannina
-Wygrać 30 walk
-Wcześniej mieć podpisany pakt z min. jednym summonem
-Znać Kuchiyose no jutsu

Shuso chakra: Na polski" Mistrz żywiołu chakry. Jest to bardzo pożyteczna profesja. Pozwala nam na używanie wszystkich jutsu z danego żywiołu nie zależnie od tego, na jakim poziomie stoi nasza umiejętność posługiwania się naturą chakry. Profesja obejmuje wasze pierwsze 2 żywioły.

Wymagania:
-Ranga min. Jounina
-Wygrać 30 walk
-Wcześniej mieć min. jeden żywioł i znać z niego jakiekolwiek jutsu.

Jingou Go shin: Dość przerażająca profesja. Pozwala ona nam na wchłonięcie serca naszego rywala, gdy go zabijemy. Wówczas po aktywowaniu serca potrafimy te techniki i umiejętności, które umiał nasz rywal za życia. Max. ilość serc, które możemy wchłonąć to 5. Ponadto na raz możemy aktywować jedno serce, oczywiście nie licząc swojego.

Wymagania:
-Ranga min. Sannina
-Mieć zły charakter
-Nie mieć Umiejętności specjalnej Rinnegan czy Senjutsu albo Satetsu.
-Wygrać 50 walk.

Kubi ryou: Łowca głów. Dzięki tej profesji możemy zabić naszego rywala, a następnie sprzedać jego ciało w "Punkcie wymiany". Tam jest podany cennik.

Wymagania:
-Ranga min. T.Jounina
-Mieć zły charakter

www.thesixpounder.pun.pl www.nilfgaardguild.pun.pl www.lumiraots.pun.pl www.gw.pun.pl www.pokemon-fly.pun.pl